5 aprilie 2014

Winhouse

Profil Winhouse - Provenienta Turcia  

NU RECOMAND !

W70 - Profil cu 5 camere , coeficient termic 1.1-1.3 W/mpk

Raport calitate / pret dezastros ! Pret prea mare ! Calitatea vai samar. Gratis le-as pune la g**jd.

MARE GRIJA ! DEALERI DE WINHOUSE DIN BAIA MARE , VA MINT CA ACESTE SUNT PROFILE NEMTESTI ! ! ! 
 PROFITA DE DUMNEAVOASTRA CA NU STITI DE FERONERIA WINKHOUSE SI SE FACE CONFUZIE ! 
WINKHOUSE E FERONERIE NEMTEASCA IAR WINHOUSE E ........

WINKHOUSE - FERONERIE
WINHOUSE - PROFIL 

Pareri gasite pe forumuri , site-uri de anunturi ! 
(legat de winhouse)

"Am impresia ca winHouse sunt turcesti, iar alea turcesti in afara ca au intaritura metalica mai subtire, cica nici plasticul nu ar fi de calitate."
Sursa Daciaclub , Scris de klauss

"Daca este pentru tine iti sugerez sa folosesti veka sau salamander 5 sau 6 camere, iar la feronerie verifica care are sistem antiefractie sa nu se deschida cu surubelnita din exterior.
Nu te uita la bani cand e vorba de casa ta, sistemul e putin piperat cu tripla sticla dar da rezultate, sigur.
Eu mi-am luat teapa odata cu ramplast, winhouse etc..si am avut mucegai in apartament la greu, odata pe luna spal cu solutie antimucegai."
Sursa misiuneacasa , Scris de rjhonny.