4 aprilie 2014

Trocal


Profil Trocal - provenienta Germania.  

 Voi discuta putin despre profilul INNONOVA 70 AD si Trocal 88 .

INNONOVA 70 AD - Este profil pe 5 camere cu o grosime de 70 cm, provenienta Germania. 

     Un asptect ce nu imi place la el este culoarea. 

     Desi ALB , dupa putin timp ce se da folia jos se poate obseva ca nu este tocmai un alb imaculat .
     In schimb are o izolatie termica buna , are forme rotunjite , ceea ce ofera o curatere usoara. 

Trocal 88 - Profil pe 6 camere cu adancime de 88 cm . 
    
      
      Coeficientul termic UF = 1,0 W/m2k  

Pretul raport calitate pret este acceptabil atat la cel pe 5 camere cat si cel pe 6 camere. 

     Avand in vedere timpul pe care l-am petrecut citind despre acest profil si acuma sunt putin in dilema . 

Insa ce am observat din discutiile pe forum , clientii se impart cam 40% pro , 60% contra. 


Pareri gasite pe forumuri , site-uri de anunturi.

(legate de profilul Trocal) 

"Eu personal mi-am pus doua ferestre Trocal (de la FAR-EST), cu deschidere dubla, adica se deschid ambele geamuri ca la ferestrele vechi. Nu as mai face aceeasi greseala a doua oara. A trecut un an si inca n-au venit sa repare un defect de montaj...inca ii mai astept..."
 Scris de DumitrescuAndrei . Sursa Misiuneacasa.ro 


"Deja am depasit garantia de 5 ani data de cei care mi-au montat Trocal . Am si uitat socoteala , cred ca am 7 ani cu geamurile acestea .... fara probleme majore iar cele minore au fost rezolvate promt . Acum depinde de firma care monteaza..."
 Scris de Mircea G.  Sursca Misiuneacasa.ro

"trocal,salamander,rehau,orice dar nu ramplast....e un profil jalnic care e destul de expirat....:| parerea mea....la firma unde lucrez eu pe langa faptul k fabricam noi sticla confectionam si tamplarie de al si pvc....pt pvc lucarm cu qualidra de 5 cam si 7 cm latime si pot spune k am avut cienti extrem de multumiti+ k e mai ieftin decat trocal salamander sau rehau...:) dar dak ar fi dupa mn si as avea destui bani as alege salamander 3D :) " 
 Sursa forum-anunturi-galati

"am pus balconul cu cei de la far est profil trocal innonova70.
la ploile de sapt trecuta si de acuma, desi ferestrele nu au nici macar o luna se infiltreaza apa.
exista glaf la exterior, dar nu stiu pe unde se infiltreaza."

Scris de Carra_verrona Sursa softpedia

"Incredibil, mi-am luat si eu tzeapa cu usa de termopan. Am ales varianta asta fiindca auzisem ca izoleaza cel mai bine fonic si termo, fiind usa de interior. 
Povestea este ca mi-am pus geam termopan (Trocal - intr-adevar mai scumpa dar de calitate), ca apoi sa imi fac si usa tot din pvc (de aceasta data Rehau), oglinda pe o parte si sticla decorativa opaca pe cealalta. Estetic am fost multumita, dar abia apoi am observat lucrul pe care nu l-am putut verifica dinainte - nu este izolanta fonic ca si geamul, sau ca si usa prietenului care are tot Rehau. 
Nu mai zic, ca unul din cei care au pus usa era un baietas de cartier cu aere de shmekerash, frustrat sau cu probleme acasa, care nici macar buna ziua sau la revedere nu a stiut sa zica...
Cred ca trebuie sa ii trag de urechi cumva, ca nu se poate! Acum, problema ar fi, cum sa procedez... cum demostrez? "

Sursa Softpedia , Scris de Artspt

"la scara blocului a fost montata de ~5 luni o usa Trocal, formata dintr-o parte fixa, adica prinsa cu zavoare sus si jos sa poata fi deschisa la nevoie si usa mobila propriu zisa; prima data a rezista 3-4 zile si s-au rupt zavoarele de la partea fixa :( (niste sarme ordinare din fier, subtiri); au pus niste zavoare sanatoase
dupa 1 saptamana usa s-a lasat si loveste in partea de jos, trebuie tras tare ca sa se inchida; reparat, tinut 2 zile s-a lasat iar
reparat din nou, tinut alte 2-3 zile, lasat...acum loveste, nu au mai venit" 

Softpedia , Scris de Aeon



Conversatie  proprietar tamplarie pvc Trocal 

Intre Anarchi24 si Cortiz .

"Salutare!
Stau la curte, si zilele trecute am comandat o usa mai mare cu 2 deschideri (Trocal) (nu stiu daca m-am exprimat corect ca nu sunt de meserie). Cand au venit meseriasi sa o instaleze au constat ca una dintre deschideri este mai mare si nu se inchide.Au venit intr-o alta zi cu o alta dechidere pe care au prelucrato pe loc (eram la servici si i-am gasit lucrand).Dupa ce au pus noua deschidere am constat ca la inchidere aceasta nu izoleaza perfect, ramand in partea de sus si jos a usi un spatiu destul de mic dar suficient sa intre curentul (specific inainte de aceasta usa este un hol mic si usa de la intrarea de afara este veche de lemn si mai intra curent). Raspunsul pe care l-am primit de la meseriasi legat de " De ce nu se inchide perfect usa si ramane spatiul acela sus si jos?" a fos ca "nici o firma de termopan nu poate sa faca o usa care la inchidere sa izoleze perfect pe garnituri" Usa initial a fost facuta in trei puncte (am inteles despre ce era vorba) dar dupa modificare, un punct a fost scos ca nu mai se potrivea deschiderea modificata cu cealalta deschidere, ramand sa-l puna pe partea de sus a deschiderii.
Intrebarea mea este, pt ca sa izoleze perfect usa de care v-am povestit ce ar trebui facut, ca sa stiu ce argumente sa am in discutia cu acestia, avand in vedere ca nu sunt de meserie, "dar ochiul nu ma inseala"?
Precizare:" s-ar putea sa nu ma fi exprimat corect"
Va multumesc!"

Raspuns : Cortiz

VOI INCERCA SA-TI DAU CATEVA SFATURI PERTINENTE:

1. ESTE FOARTE POSIBIL SA FIE O GRESEALA DE EXECUTIE SAU CHIAR UNA DE MONTAJ (UN PRODUS BUN POATE FI STRICAT DE UN MONTAJ PROST)

2. BROASCA NEAPARAT TREBUIA SA AIBA INCHIDERE IN 5 PUNCTE

3. S-A DOVEDIT INCA O DATA DE CE SISTEMUL DE TAMPLARIE DIN PVC TROCAL NU ESTE LA CALITATEA ASTEPTATA (ESTE UN SISTEM DE CLASA B, IAR RIGIDIZARILE INTERIOARE DIN OTEL SUNT FOARTE FIRAVE-ARMATURI SUBTIRI) DE ACEEA USA ACEEA DIN PVC ESTE ATAT DE NEEETANSA.

4. USA ESTE POSIBIL SA FIE MONTATA LA NIVELA PE ORIZONTALA SI VERTICALA, DAR NU ARE DIAGONALELE EGALE SI IARASI NU ESTE BUN

5. O SITUATIE FOARTE PROBABILA SI USOR DE VERIFICAT: ARMATURA DIN PROFILUL DE USA IN DREPTUL BROASTEI ESTE INTRERUPTA SI NU ESTE DINTR-O SINGURA BUCATA CUM AR FI NORMAL. IN CONSECINTA PROFILUL DE PVC ESTE FLEXIBIL PRIN NATURA LUI SI DACA NU ARE RIGIDIZARE DINTR-O SINGURA BUCATA PE TOATA INALTIMEA ESTE NORMAL SA NU ETANSEZE JOS SI SUS PENTRU CA NU ARE CUM.
SE POATE VERIFICA SCOTAND BROASCA DIN LACASUL EI SI SA TE UITI IN CANALUL FREZAT PENTRU BROASCA DACA ARMATURA ESTE DE SUS PANA JOS DINTR-O SINGURA BUCATA. DACA NU E NASPA. USA POATE FI REPARATA DOAR IN FABRICA INLOCUIND PORTIUNEA DIN DREPTUL BROASTEI (ADICA PROFILUL DIN PVC + ARMATURA) SI RESUDAT LA LOC. DACA CINE FACE TREABA ASTA E UN BUN MESERIAS NU ESTE AFECTATA CALITATEA SI FUNCTIONALITATEA USII, DACA NU TREBUIE INLOCUITA TOATA FOAIA DE USA.

6. UN ULTIM SFAT (CA NU VREAU SA PLICTISESC): DACA ORICE TENTATIVA DE REMEDIERE NU ADUCE REZULTATUL SCONTAT ITI PROPUN MONTAREA UNUI BRAT AMORTIZOR (MARCA GEZE SAU KALE PT USI DE MIN 100KG) CARE ITI INCHIDE USA SINGUR SI ITI VA ASIGURA ETANSAREA DORITA (MAI MULT IN PARTEA DE SUS DECAT IN CEA DE JOS).  PENTRU ETANSARE PERFECTA ITI RECOMAND ACTIONAREA MANERULUI IN SUS (SAU ACTIONAREA DIN CHEIE) A PUNCTELOR DE INCHIDERE FARA A INCUIA SI ATUNCI TOTUL E CUM TI-AI DORIT. RAMANE CA IN UTILIZAREA PE TIMP DE ZI  TOTUSI SA LASI USA INCHISA DOAR IN LIMBA BROASTEI SI SEARA SA O INCHIZI CU CHEIA."
Sursa Softpedia. Anarchi24 si Cortiz...
..................................................................................................................................................................................................