5 aprilie 2014

Salamander


Profil Salamander - Provenienta Germania
Steamline 76 - Profil 5 camere , grosime 76 mm (7,6 cm) in TOC.
                                                          82 mm (82 cm) in CERCEVEA.
                   - Coeficient termic UF =1.1 W/mK

BluEvolution 92 - Profil 6 camere , grosime 92 mm (9,2cm) in TOC.
                                                  102mm (10,2 cm) in CERCEVEA.                                                                         - Coeficient termin UF = 0.94 W/mK

De departe cel mai gros profil de pe piata !

Raport calitate/pret EXCELENT ! 

Nu am gasit numa cuvinte de lauda despre acest profil ! Si chiar nu ma mira de ce.

Il recomand tuturor care vor tamplarie pvc de calitate ! Nu uitati insa ca sunt si tepari ! 

Va recomand si in cazul acesta sa :
CAUTATI FIRME SERIOASE IN ORAS !

Pareri gasite pe forumuri , site-uri de anunturi !
(legat de Salamander)

"2 luni am stat sa ma gandesc de unde sa imi pun geamuri sa nu iau si eu vreo tzeapa. Am ales sa pun de la firma (...)(moderat) drept ii a durat 2 saptamani pana au ajuns si le-au montat da sincer is foarte multumit, a meritat. Ca si calitate pret pe ei i-am gasit cei mai rentabili dupa ce am umblat prin tot orasu dupa oferte. Si informatile pe care le-am primit la birou, felul in care a vb cu mine doamna de acolo ma impresionat mi-a placut modul in care prezenta materialul Salamander. Sunt nemtzesti ...sunt f bune"
Sursa emaramures , Scris de Calin A.

"Prietene , eu iti recomand profilul Salamander , m-am documentat si calitatea e excelenta la ele .. La noi in oras cei ce lucra pe profile de rahat si subtiri ca naiba, iti dau acelasi pret ca pe astea de calitate. Te prostesc pe fata. cauta pe google salamander baia mare si alegeti firmele de acolo. Pai la material cu 2 cm mai subtire ca salamanderu mio dat acelasi pret ? Parerea mea .. ca ii mercedes profilu asta."
Sursa emaramures , Scris de Alin85

"Eu am pus la apartamentul meu profil SALAMANDER si feronerie ROTO, pana acum (3 ani) n-am avut nici o problema. Marca este ok (daca chiar este ce spune). Ramele au venit normal, cu folia de protectie pe ele pe care scria SALAMANDER.

Va sugerez sa cautati o firma/doua firme in orasul dvs. care monteaza/lucreaza cu profil salamander si sa comparati monstra dvs. Dupa ce sunteti sigura ca nu v-au vandut cea ce trebuie actionati mai departe pe cale legala."
Sursa misiuneacasa , Scris de Arha

"Salut,
Am si eu o nedumerire...daca ma poate ajuta cineva
Am de ales intre 2 oferte:
    1.  gealan S 8000 IQ Plus 6 camere toc 83mm , cercevea 85 mm+ feronerie maco titan+geam 44mm 4s+F4mm+lowe4mm
    2.  rehau brilliant design 80 + feronerie roto nt + geam 40mm 4s+lowe+float4mm+arg

ideea ar fi ca pretul este ~ egal la cele doua oferte(cu vreo 5% mai scumpa prima varianta), deci alegerea ar tine exclusiv de calitatea lor

multumesc
Salamander 3D"
Sursa softepedia , Scris de  DVX2006

"recomand Salamander,profile fabricate exclusiv in Germania.impreuna cu sticla de la Saint Gobain si feroneria Roto sau Winkhaus,comfortul tau este asigurat.cat despre profillele ramplast,care este foarte casant,usor galben (fata de salamander),are un coeficient termic si fonic mult mai prost,ce sa mai zic?acum,o sa credeti ca lucrez in domeniu,dar nu e asa.mi-am pus tamplaria cu o firma care lucreaza cu Salamander si sunt foarte multumit.bineinteles,inainte sa dau comanda,m-am informat vreo saptamana.."
Sursa Kudika , Scris de Salamander