4 aprilie 2014

KBE

Profil KBE - Provenienta Germania

KBE 70 AD - Profil 5 camere , grosime 70 mm (7 cm)
                     - Coeficient termic K = 1.3 W/mpK

KBE 88      - Profil 6 camere , grosime 88 mm (8 cm)
                 - Coeficient termic K = 0.92 W/mpk

Raport calitate/pret Bun .
 Parerea mea personala este ca KBE si Trocal e aproape acelasi lucru.
(In aceasi oala)

Pareri gasite pe forumuri , site-uri de anunturi.
(legat de KBE)


"Si pe mine m-ar fi interesat sa pun un geam+usa balcon de la ei, 
dar vad ca profilul KBE nu e prea bine vazut."
Sursa Softpedia , Scris de thinker.\
"nu am citit tread ca kbe este mai slab,slab la ce?poate da-mi un link,ce am invatat sa fie
 armatura sanatoasa litera U sau patrat .
si chiar mai putin ma intereseaza ce zic unii de KBE am vazut profilul taiat la show-room si chiar profil sanatos
 armatura grosuta in forma de U 
chiar mai groasa armatura la kbe decit la trocal."
Sursa Softpedia , Scris de mihai87